Analisa Harian - AnalisaGold.com

ANALISA GOLD 1H (XAUUSD) 8/3/2022

Analisa gold 1H (xauusd) pada hari ini 8/3/2022 dijangka akan membuat pullback ke area SNR1 atau SNR 2 sebelum meneruskan perjalanan ke 2034.000.

Alasan 1,kebiasaannya jika tiada apa-apa yang boleh kita jadikan penyebab berlakunya pertukaran arah atau pullback kaedah big round number boleh juga diguna pakai kerana harga telah mencecah ke area 2020.

Alasan 2, price break satu zone cluster yang besar sebelum membuat kenaikkan dan SNR1 dan SNR2 berada di dalam zone cluster tersebut yang boleh kita jadikan sebagai zone pullback.

Alasan 3,indicator AO dan stoch rsi berada dlam wilayah buy.

Nota:Ini adalah analisa bukannya signal gold , sentiasa ikut arah baru yang diberi oleh market sesuai dengan kaedah entry anda.

Saya menggunakan teknik SNR multi time frame untuk membuat analisa gold ini.Kepada yang berminat hendak belajar bolehlah menghubungi saya.Jika tuan/puan tinggal berdekatan pejabat kami di johan setia klang,bolehlah datang belajar secara bersemuka sama ada belajar berkumpulan atau individu.Jika berminat boleh hubungi saya di http://wasap.my/60123791045

Untuk daftar akaun trading spread halus dan pengeluaran yang pantas serta broker yang boleh dipercayai boleh tekan link https://my.weltrade.com/?r1=ipartner&r2=33258

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button