Analisa Harian - AnalisaGold.com

ANALISA GOLD H1 (XAUUSD) 21/1/2022

Analisa gold (xauusd) pada hari ini 21/1/2022 pada time frame H1 adalah bearish.Jika pullback sudah selesai maka price akan mencari TP di kotak take profit zone.Saya menjangkakan penurunan ini mengikut time frame H4 yang pada analisa saya ia telah membuat dominan break.Dan rajah adalah di time frame H1 untuk memudahkan kita melihat arah atau pengakhiran pullback.

nota:Ini adalah analisa bukannya signal gold , sentiasa ikut arah baru yang diberi oleh market sesuai dengan kaedah entry anda.

English version-Analysis of gold (xauusd) on today 21/1/2022 in time frame H1 is bearish. If the pullback is over then the price will look for TP in the take profit zone box. This setup according to time frame H4 which in my analysis it has made dominant break.And the figure is in time frame H1 to make it easier for us to see the direction or end of the pullback.

Saya menggunakan teknik SNR multi time frame untuk membuat analisa gold ini.Kepada yang berminat hendak belajar bolehlah menghubungi saya.Jika tuan/puan tinggal berdekatan pejabat kami di johan setia klang,bolehlah datang belajar secara bersemuka sama ada belajar berkumpulan atau individu.Jika berminat boleh hubungi saya di http://wasap.my/60123791045

untuk daftar akaun trading spread halus dan pengeluaran yang pantas serta broker yang boleh dipercayai sila tekan link https://my.weltrade.com/?r1=ipartner&r2=33258

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button